miercuri, 26 noiembrie 2014

Costache si Didina

finally!!!
am reusit sa croiesc si sa cos papuselele... greu si lung a fost drumul pana aici pentru ca de luni intregi, vreo 2-3, mi-am tot propus si nu am reusit sa-mi gasesc timpul necesar... asa ca am amanat... si iar am amanat... dar sunt bucuroasa ca am reusit pana la urma... numele, le-am stabilit cu mult timp inainte de a sti macar cum vor arata si muream de nerabdare in asteptarea momentului cand se vor materializa si le voi putea asorta numele cu figura...

el este Costache, un pisoi ferches, cu privirea galesa

papusi din carpe - 40,00lei/buc - VANDUT


























iar ea este Didina, o pisicuta simpatica si delicata

papusi din carpe - 40,00lei/buc - VANDUT



































in caz ca nu voi mai avea ragazul sa vi le arat si pe celelalte inainte de targ - pentru ca da, mai sunt si altele, la fel de simpatice - le gasiti pe viu la Expo Bazar, incepand de vineri, 28 noiembrie... si, ca sa nu existe vreo neintelegere si sa va fie mai usor sa ne gasiti, iata aici localizarea pe harta si link-ul catre harta google mapshttps://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zAnnXzuTxJIM.k4xE4ldhAtNI




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...