sâmbătă, 11 februarie 2017

pisicile de Mărțișor

De la îngerași și Pandișpan am sărit direct la mărțișoare, că nu prea era loc de întors. Și am tăcut mâlc și am lucrat și încă n-am terminat, dar parcă-parcă începe să se vadă ceva lumină, așa că am prins puțin curaj, cât să scot mâțele la înaintare, chiar dacă sunt și câțiva intruși infiltrați în poze... c-așa-i și-n viață...
Pandantivele sunt primele pe care pot spune că le-am finalizat din cap în coadă și sunt chiar disponibile. Și mi-am strâns jucăriile și-am gătat cu modelatul pe anul ăsta... pentru o lungă perioadă, cel puțin. Între timp, dau din coate să ajung la liman și cu restul produselor pe care le pregătesc pentru Mărțișor și sper să se  mai găsească câte o portiță ca să vi le arăt din timp.

pandantive modelate din pasta de polimer - 15,00lei/buc

pandantive modelate din pasta de polimer - 15,00lei/buc





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...